TRENDY ZIMA 2016/17




Hej! 

Kilka tygodni temu pokazałam Wam na Snapchacie 10 trendów na jesień. Temat bardzo Wam się spodobał, dlatego tym razem pisząc o kolejnym sezonie, postanowiłam trochę go rozwinąć. Jeżeli jesteście zainteresowani tym, co będzie modne zimą tego roku, zapraszam do czytania :)

1. Puchowa kurtka
Nie wierzę, że o tym piszę. Ja i puchowa kurtka?! Na prawdę, co roku najbardziej ze wszystkich hejtowałam noszenie tych grubych, niekształtnych elementów garderoby. Puchowa kurtka w wersji oversize pojawiła się na pokazie Balenciagi i od tego czasu świat mody oszalał na jej punkcie.


Podobną czerwoną puchówkę możesz dostać w Bershce za 140 zł. Sama ją kupiłam i z ręką na sercu polecam, jest ciepła i wyróżni Cię z tłumu szaro-czarnej ulicy. 


Moja druga ulubiona puchówka jest srebrna i troszkę droższa (240 zł). Możesz dostać ją w Zarze.
Stylizując puchówkę, by nie wyglądać jak kulka proponuję pobawić się proporcjami. Obszerna kurtka powiększy górę Twojej sylwetki. Dla kontrastu załóż rurki i buty na obcasie, lub obcisłą spódnicę i kozaki.



2. Kozaki za kolono
 Jeżeli zamierzasz sprawić sobie parę, proponuję te na słupku, aksamitne lub zamszowe w stonowanym kolorze. Świetnie wyglądać będą do spódnicy i ocieplą nogi.






3. Cekiny
zwykle kojarzą nam się z sylwestrem lub ozdobą dziecięcej bluzki. W tym sezonie możesz znaleść je wszędzie, a co bardziej szokujące, lansowane są do noszenia na codzień! Decydując się na cekiny, proponuję resztę ubioru zachować w stonowanym klimacie. Cekinowa bluzka, plecak czy buty. Wybierz to w czym będziesz czuła się najlepiej. Jeżeli trend Ci się podoba, polecam sprawdzić kolekcje Stradivariusa :)




4. Aksamitne botki
Moda na aksamit zagościła już u nas na dobre, swój prym wiodą ostatnio aksamitne botki, najlepiej w kolorze śliwki.




5. Motyw koła
Od pewnego czasu, do trendów nieśmiało wchodzi motyw otwartego koła. Najbardziej kojarzy nam się z tą kultową torebką Chloe. 



Marki ubraniowe lansują go już na paskach, butach i wszystkich torebkach. Jeżeli Ci się podoba, znajdziesz go m.in. w kolekcji Zary.

Co dodalibyście do tej listy? Który trend najbardziej Wam się spodobał?

xxx
Weronika

6 komentarzy:

  1. Ja chyba jeszcze do puchowych kurtek się nie przekonałam ale za niedługo nadejdzie moment, gdzie będę musiała jakąś kupić ;/ Ale aksamit jak najbardziej na tak!

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli bardzo nie lubisz puchowych kurtek, to polecam jeszcze ciepłe zapinane futerka. Zara ma czarne z kapturek za ok 270 zł, podobne (tylko że krótsze) widziałam też w New Looku, nie pamiętam niestety ile kosztowało :( Ja swoje jasne kupiłam rok temu w Stradivariusie za ok 130 zł i jest bardzo ciepłe :)

      Usuń
  2. Jakoś te nowe trendy mi się nie podobają :/ Jedyne co ujdzie do kozaki po kolana :D Wczoraj opublikowałam też taki post XD
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim musi podobać się to samo! Moda przypomina dzisiaj bardzo tę z okresu 2000-2010, przez wielu uważaną za najbrzydszą 😂 Ja osobiście bardzo lubię te tendencję, są inne, oryginalne i dyskusyjne 💕

      Usuń
  3. Nie za bardzo przypadają mi do gustu te kurtki, ale kozaki i cekiny to super sprawa ♥

    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!:)

Copyright © 2016 Snapbloggers! , Blogger