Zdrowe batoniki śniadaniowe | PRZEPIS


image (7)                                  Słodkiechrupiącesycące i zdrowe batony. Wydaje się niemożliwe... a jedna! Jak obiecałam, podzielę się  z Wami jednym z moich ulubionych przepisów na batony śniadaniowe.


DSC_0189
Nigdy nie przepadałam za gotowaniem. Uważałam, że skoro mogę zaoszczędzić czas i mieć coś równie smacznego z proszku czy odgrzewane, to po co w ogóle się brudzić? Gotowanie to same problemy... i mnóstwo zmywania. Moja opinia zmieniła się, kiedy dwa lata temu zaczęłam interesować się zdrowszym trybem życia. Powili uczyłam się jak jeść smacznie i trochę lepiej dla mojego organizmu. Sprawy przybrały tempa rok temu, kiedy postanowiłam przejść na weganizm, ale o tym mówiłam już wiele razy.
image (6)                                  Wszystkie posiłki musiała zacząć przygotowywać sobie sama i, o zgrozo, polubiłam to. Przepis na batoniki jest jednym z moich ulubionych.
przepis
Połączenia, które szczególnie polecam: 
  1. Migdały, orzechy nerkowca, daktyle, nasiona chia
  2. Morele, orzechy brazylijskie, siemię lniane
  3. Żurawina, pekan i mak
To jaki smak będą miały batoniki, zależy tylko od Ciebie. Wybierz swoje ulubione bakalie i miksuj je dowolnie :)

x
weonika

2 komentarze:

  1. Gdy kupie wszystkie składniki to na pewno zrobie! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się smakowicie!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!:)

Copyright © 2016 Snapbloggers! , Blogger