Hair inspo

Hej kochani! Tutaj Ola z bloga aleksandra-chyla.blogspot.com. Dzisiaj postanowiłam dodać dla Was post z inspirującymi stylizacjami włosów. Dzisiaj również jest mój dzień na snapie, mam nadzieję, że oglądacie! 
Wiecie co w modzie jeżeli chodzi o włosy ? Słyszałam, że luźne kucyki i koki już z niej wyszły, chociaż ja i tak je uwielbiam, teraz modne mają być ciasne upięcia. Co o tym myślicie ? 
Teraz zapraszam do oglądnięcia inspiracji, które przygotowałam. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :*


















Blog - aleksandra-chyla.blogspot.com
Ask - ola_chyla/snapbloggers
Snap - olaaxoxo1/snapbloggers
Instagram - olaa_ig
Vinted - ola.chyla

X


2 komentarze:

  1. Bardzo mi się przyda, bo ostatnio nie wiem, co zrobić z włosami :D

    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!:)

Copyright © 2016 Snapbloggers! , Blogger