Top 5: Best Highlighters

Hej! Z tej strony Nekomura lub po prostu Gabrysia (zależy co wolicie)z bloga http://nekoworlds.blogspot.com/ i ze zdziwieniem stwierdziłam, że jeszcze nic tu nie wstawiałam.
Najbardziej aktywna jestem chyba na fanpage'u, Instagrama i aska też nie opuszczam A tu? od kiedy powstał ten blog nie opublikowałam tu żadnego postu.

Nie ma nic piękniejszego rozświetlacze i nie dacie się oszukać - blasku nigdy za wiele. Nie oszukujmy się, kto nie lubi być glow queen i oślepiać wszystkich swoim blaskiem? Każda lubi przyciągać spojrzenia a dobry highlighter na pewno Wam to zapewni ;)

BECCA - Shimmering Skin Perfector



M.A.C Cosmetics - Mineralize skinfinish 

Jeffree Star - Skin Frost 


Anastasia Beverly Hills - Glow Kit 


The Balm - Mery Lou Manizer 


Jeśli podoba Wam się co robię możecie wpaść na mojego Instagramie gdzie często wrzucam zdjęcia oraz na snapchacie (@shinynekomura) a także wpaść na mojego YouTube na którym znajdziecie filmiki beauty i lifestyle!

Do zobaczenia we wtorki na snapie @snapbloggers!

xo xo Gabrysia (Nekomura)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!:)

Copyright © 2016 Snapbloggers! , Blogger